Zhuhai, China, 30 iulie. Cunoscut ca „Da Vinci al secolului 21”, maestrul german de design Luigi Colani, a avut o vizită de două zile la Seine Image International Co. Ltd și a purtat o discuție aprofundată cu designerii și inginerii din Seine în perspectiva proiectării lui Pantum. imprimante.
În timpul vizitei de două zile, profesorul Colani s-a familiarizat cu piatra de hotar a companiei, linia de produse, caracteristicile și situația pe piață a imprimantelor pantum. Știind că realizările pe care imprimantele pantum le-au câștigat în doar un an, profesorul Colani a fost profund șocat și a notat „TT – Target Top” pentru imprimanta pantum, recunoscând, între timp, pantum ca un „super brand”.
Luigi Colani, elvețianul – născut german, este unul dintre cei mai faimoși și disruptivi designeri industriali și a fost recunoscut drept „Da Vinci al secolului XXI”. Majoritatea lucrărilor sale sunt concepute în cadre exagerate, promovând astfel expresiile libertății și umanității. Prin urmare, profesorul Colani și-a câștigat și reputația de „Geek Designer”. La începutul anilor 1960, „conceptul streamline” propus inițial de Luigi Colani și-a consolidat poziția de maestru în domeniul designului industrial. Profesorul Colani a proiectat odată succesiv pentru Ferrari, Porsche, Benz, BMW, NASA, Canon, Sony etc.
„Prefer să mă numesc mai mult ca filozof al imaginii tridimensionale decât ca designer”, a spus profesorul Colani. Una dintre filozofiile sale de design a fost să fie umanizarea. De exemplu, dacă dorim să proiectăm un scaun, acesta trebuie să fie potrivit pentru caracteristicile fiziologice ale corpului uman și să fie confortabil pentru a fi așezat. Conceptul de design al imprimantei Pantum este în concordanță cu filozofia de umanizare a profesorului Colani. Fiind primele imprimante create în China, Pantum a pătruns în industria de tipărire monopolizată cu drepturile sale de proprietate și oferă clienților produse robuste, accesibile, ecologice și de încredere pentru a crea o nouă idee de consum și „noua eră a tipăririi”. ”. Pe lângă realizările sale remarcabile, Pantum a acordat multă atenție cercetării și dezvoltării și inovațiilor imprimantelor, așa cum a comentat profesorul Colani: „Pantum ar trebui să continue să aibă propriile sale brevete și va fi vândut în toată lumea. Pentru a permite din ce în ce mai multe întreprinderi să cumpere produsele noastre, trebuie să continuăm să facem brandul, să câștigăm mai multă bogăție. Este necesar să studiem noua tehnologie, dezvoltarea de noi produse.”
„Pantum este un super brand pe care îl admir. Prin urmare, sunt aici pentru că chiar și super mărcile trebuie să se gândească la viitor.” spuse profesorul Colani. Cu tehnologiile sale de bază proprietare și capacitatea puternică de inovare, pantum va găsi calea de a-și construi un brand global.